Een moment geduld aub.

1. Hebben jullie alle artikelen op voorraad, en wat is de levertijd?
De voorraadindicatie staat bij het artikel en u kunt ervan uitgaan dat dit kloppend is. Mocht het zo wezen dat het artikel na bestelling onverhoopt toch niet op voorraad is, nemen wij z.s.m. contact met u op indien de levertijd meer dan drie werkdagen in beslag neemt. Bij het niet op voorraad zijn van artikel bedraagt doorgaans de levertijd 2-4 werkdagen.

2. Berekenen jullie verzendkosten?
Bestellingen boven de 50,00 Euro worden door ons geen verzendkosten berekend. Onder dit bedrag vragen wij slechts Euro 3,95. Helaas moeten wij u Euro 9,95 berekenen bij zeer grote en zware verpakkingen. Denk hierbij aan zakken voer boven de 20 kilo. 

3. Hebben jullie ook een fysieke winkel? Kan ik de artikelen dus in het echt bekijken?
Jazeker, DIERTOTAAL.NL (Firma Boer) heeft een beleveniscentrum van maar liefst 2000m². U kunt hier alles bekijken en geniet van de sfeer en specialistische kennis van onze medewerkers op de vloer. Wij zijn gevestigd op de Ambachtsstraat 1 in Kampen, 8263 AJ  Kampen
Onze winkel is 6 dagen per week geopend. Bekijk de openingstijden op www.diertotaal.nl
 
Wij hebben in onze winkel nog meer artikelen dan op onze webshop, maar uiteraard kan het ook hier voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Wilt u er zeker van zijn dat u niet voor niks komt, dan kunt u altijd even bellen en uw gewenste product achteruit laten leggen, 038 - 33 13165
 
4. Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen?
Dit kan een aantal redenen hebben:
1. Mogelijk heeft u een storing / foutmelding gehad tijdens of na het betalen met IDeal of een andere betalingsmethode.
2. Controleer uw spam-box van uw e-mail account, mogelijk is de e-mail daar terecht gekomen.
3. Mogelijk heeft u een foutje gemaakt bij het invoeren van uw e-mail adres, u kunt dit controleren en/of wijzigen door in te loggen op uw account.
 
Indien het bedrag wel van uw rekening afgeschreven is, dan hebben wij uw bestelling en betaling zeker ontvangen.
Mocht u na 3 werkdagen nog niks van ons gehoord hebben, neem dan voor de zekerheid even contact op via webshop@diertotaal.nl.

5. Is het ook mogelijk om dieren te bestellen?
Nee, wij bezorgen geen 'levende' dieren. Wij gaan uiterst zorgvuldig en diervriendelijk met onze dieren om en kunt u alleen 'levende' dieren bij ons afhalen in onze showroom in Kampen.

6. Ik krijg een foutmelding / de website reageert niet meer. Wat nu?
Ververs uw browser. Blijft dit probleem zich voordoen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Wij doen onze uiterste best om de webshop zo efficiënt mogelijk draaiende te houden maar ook de techniek kan ons in de steek laten.

7. Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar met een verkeerd artikel. Hoe ga ik hier mee om?
Verkeerd geleverde artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retourner naar:
DIERTOTAAL.NL
T.a.v. Webshop
Ambachtsstraat 1
8263 AJ  Kampen

Vermeld uw ordernummer in of op het pakket, of stuur een kopie van de bestelling/factuur mee en voorzie het geheel met een korte probleemomschrijving met uw eventuele wensen.
 
Let op: Graag per e-mail doorgeven als u een verkeerd geleverd artikel ontvangen heeft. Vermeld om welk artikel het gaat, en welk artikel u ontvangen heeft. Indien het een fout van DIERTOTAAL.NL is, worden de verzendkosten voor het retourneren uiteraard vergoed, hiervoor dient uiteraard wel de standaard manier van verzending gebruikt te worden.
 
8. Bij sommige artikelen is de prijs € 0.00. Waarom kan ik deze niet bestellen?
Aangezien er per dag veel nieuwe artikelen bij komen kan helaas niet altijd direct de prijs worden berekend. Wilt u toch direct het artikel bestellen? Dan kunt u gerust contact met ons opnemen per email: webshop@diertotaal.nl. Wij zorgen dan dat z.s.m. alsnog het artikel wordt voorzien van de juiste prijs. Er kan nooit aanspraak gemaakt worden op een foutief geprijsd product. Prijswijzigingen en - fouten zijn voorbehouden.
 
9. Kan ik een bestelling annuleren?
Indien uw bestelling nog niet verzonden is, dan is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Graag ontvangen wij hiervan een schriftelijke bevestiging per mail op webshop@diertotaal.nl.